Πέμπτη 19 Απριλίου 2012

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ Δ.Τ.Ε/ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ ΣΤΟΝ ΚΟΜΒΟ ΓΟΥΡΝΩΝ

Η πινακίδα πριν το ατύχημα

Η Διεύθυνση Τεχνικών Έργων της Περιφέρειας Κρήτης με ανακοίνωσή της μετά το προχθεσινό δυστύχημα στον κόμβο Γουρνών εκφράζει καταρχάς τη λύπη της για το θανατηφόρο ατύχημα και συλλυπείται  τους οικείους των θανόντων.Συγκεκριμένα, η ανακοίνωσή αναφέρει: 
Σήμανση 300 μέτρα από τον κόμβο
«Ωστόσο, με αφορμή τα ρεπορτάζ ορισμένων Μ.Μ.Ε σχετικά με το ατύχημα, όπου αναφέρθηκε  ότι η σήμανση του εργοταξίου ήταν ελλιπής και τοποθετήθηκε μετά το συμβάν, με τη σας γνωρίζουμε ότι η υφιστάμενη οριζόντια και κατακόρυφη σήμανση έχει υλοποιηθεί ως παρακάτω:
Σήμανση στον ισόπεδο κόμβο Γουρνών στο ρεύμα από Μεσσαρά προς Ηράκλειο
1.400 μ πριν τον κόμβο δεξιά οριογραμμή : Εργάτης (Κ-20-Ε) +  Πινακίδα με απόσταση από κόμβο (Πρ-1) + φανός.
2.300 μ πριν τον κόμβο δεξιά οριογραμμή : Όριο ταχύτητας 50χλμ (Ρ-32-Ε) + απαγορεύεται η προσπέραση (Ρ-32-Ε) + Πινακίδα με απόσταση από κόμβο (Πρ-1).
3.100μ πριν τον κόμβο δεξιά οριογραμμή : Όριο ταχύτητας 50χλμ (Ρ-32-Ε) + φανός.
4.Στον κόμβο δεξιά οριογραμμή: Πληροφοριακή πινακίδα διαστάσεων 1,80Χ1,00: Προσοχή εκτελούνται έργα σε μήκος 2,50χλμ
4.Στον κόμβο δεξιά οριογραμμή: Υποχρεωτικό πέρασμα από τα αριστερά εμποδίου (Π-78) + βέλος αριστερά (Ρ-52α ).
5.50μ μετά τον κόμβο (100μ πριν το σημείο του συμβάντος): Εμπόδιο αριστερά (Π-22-Ε)
6.100μ μετά τον κόμβο δεξιά οριογραμμή (50μ πριν το σημείο του συμβάντος):  Εργάτης (Κ-20-Ε) +  φανός.
7.120μ μετά τον κόμβο δεξιά οριογραμμή (30μ πριν το σημείο του συμβάντος): Απαγορεύεται η προσπέραση (Ρ-30-Ε).


8.140μ μετά τον κόμβο δεξιά οριογραμμή (10μ πριν το σημείο του συμβάντος): Όριο ταχύτητας 30χλμ. (Ρ-32-Ε)
9.150μ μετά τον κόμβο στον άξονα επί του ΝJERSEY: Υποχρεωτικό πέρασμα από τα δεξιά εμποδίου (Π-77) + βέλος δεξιά (Ρ-52δ ) + 2 φανοί.
Επίσης:
10.400μ πριν τον κόμβο έως και 150μ μετά (αρχή ΝJERSEY – σημείο συμβάντος) κίτρινη διαγράμμιση με λωρίδα αποκλεισμού στον άξονα πλάτους 2,00μ
11.Από κόμβο Γουρνών και μετά έχει ολοκληρωθεί και λειτουργεί πλήρης οδοφωτισμός με στύλους δύο φωτιστικών ανά 30μ απόσταση και στις δύο οριογραμμές.
150μ μετά τον κόμβο (αρχή Νew JERSEY ) έως το κόμβο ΠΑΓΝΗ το έργο έχει ολοκληρωθεί και έχει τοποθετηθεί η μόνιμη σήμανση.

Η κατεστραμμένη πινακίδα μετά το ατύχημα
Ως εκ τούτου, η αναφορά από τα Μ.Μ.Ε για την εκ των υστέρων τοποθέτηση της σήμανσης  και έλλειψης φωτισμού είναι ανακριβής. Προς επιβεβαίωση  των παραπάνω, σας στέλνουμε φωτογραφίες της σήμανσης  όπου φαίνεται η κατεστραμμένη λόγω του ατυχήματος πινακίδα, μπροστά  από το στηθαίο ασφαλείας . Οι εικόνες που μεταδόθηκαν από τα τοπικά μέσα αφορούσαν στην αντικατάσταση της κατεστραμμένης πινακίδας.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου